Veïns i treballadors de Santa Maria de Gimenells, guarden un minut de silenci per les tragèdies de Marroc i Líbia.

Reunits en un emotiu minut de silenci en solidaritat amb les víctimes del terratrèmol del Marroc i el cicló Daniel, que aquesta setmana ha deixat milers de morts i desapareguts a Líbia.

Després del minut de silenci, la Marta Angrill, directora del Programa Social Vivendes, es va dirigir als presents i va dir unes paraules per pregar per les víctimes i famílies dels milers de víctimes d’aquestes dues catàstrofes humanitàries.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Obra Tutelar Agrària
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.